Obchodní podmínky

receipt.png

 

Účinnost od · Jazyk: český

Zásady ochrany osobních údajů Doručení & ceny dopravy Reklamace & vrácení zboží Odstoupení (PDF) Odstoupení (Word) Reklamace (PDF) Reklamace (Word)

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) podnikatele uvedeného níže (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou – spotřebitelem či podnikatelem (dále jen „kupující“) prostřednictvím on-line obchodu prodávajícího na adrese www.naplnka.cz.

Identifikace prodávajícího
Jméno / obchodní firma Martin Sukup
Právní postavení fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
04446402
DIČ CZ9110014100
Sídlo Za Mlýnem 1715, 686 04 Kunovice, Česká republika
Zápis zapsán v živnostenském rejstříku
Kontakt e-mail: info@naplnka.cz · tel.: +420 792 208 088
Web www.naplnka.cz
Adresa pro vrácení zboží a reklamace (vratková adresa)
Příčná I. 307, 686 05 Uherské Hradiště, Česká republika

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy kupující je právnickou osobou nebo jedná v rámci své podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání, ledaže je výslovně uvedeno jinak. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění.

Uživatelský účet

Registrací na webu si kupující zřídí uživatelský účet. Objednávku lze provést i bez registrace. Při registraci i objednávání je kupující povinen uvádět správné a pravdivé údaje a při změně je aktualizovat. Přístup je chráněn uživatelským jménem a heslem; kupující je povinen zachovávat mlčenlivost. Prodávající může účet zrušit zejména při dlouhodobé neaktivitě nebo porušení povinností kupujícího. Účet nemusí být dostupný nepřetržitě (údržba HW/SW).

Uzavření kupní smlouvy

Veškerá prezentace zboží ve webovém rozhraní je informativní a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně zobrazeného zboží (§ 1732 odst. 2 OZ se nepoužije). Webové rozhraní uvádí ceny včetně DPH a všech souvisejících poplatků a informuje o nákladech na navrácení, pokud zboží nelze vrátit obvyklou poštou. Ceny nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího automatizovaným rozhodováním.

Objednávku kupující odešle po kontrole vyplněním formuláře a kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“. Před odesláním může údaje kontrolovat a opravovat. Po odeslání prodávající bezodkladně potvrdí přijetí objednávky na e-mail kupujícího; toto potvrzení není uzavřením smlouvy. Smluvní vztah vzniká doručením akceptace (přijetí) objednávky ze strany prodávajícího na e-mail kupujícího. Prodávající si může vyžádat dodatečné potvrzení objednávky (např. telefonicky).

Kupující souhlasí s používáním prostředků komunikace na dálku. Náklady (internet, telefon) si hradí sám a neliší se od základní sazby.

Cena zboží a platební podmínky

Kupní cenu a případné náklady na balení a dodání lze uhradit těmito způsoby:

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2700870022/2010 (Fio banka, a.s.),
  • na dobírku při převzetí zásilky,
  • online platební kartou (platební brána),
  • v hotovosti nebo kartou při osobním odběru na výdejně Zásilkovna.

Není-li uvedeno jinak, rozumí se kupní cenou i náklady spojené s dodáním. Prodávající nepožaduje zálohu; může však požadovat úhradu ceny před odesláním zboží (např. dle charakteru objednávky). Při platbě v hotovosti / na dobírku je cena splatná při převzetí; při bezhotovostní platbě do 14 dnů od uzavření smlouvy. Za bezhotovostní platbu je považováno připsání částky na účet prodávajícího (s variabilním symbolem). Daňový doklad (faktura) je kupujícímu zaslán/předán po úhradě.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující bere na vědomí výjimky z práva na odstoupení dle § 1837 OZ (např. zboží na míru, zboží rychle se kazící, hygienicky zapečetěné po porušení obalu, audio/video/software v zapečetěném obalu ap.). Jinak má kupující právo odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží (posledního kusu/části nebo první dodávky u pravidelných dodávek).

Odstoupení zašle ve lhůtě na adresu sídla nebo na info@naplnka.cz (lze použít náš formulář – PDF / Word). Po odstoupení se smlouva ruší od počátku; zboží zašle/prodávajícímu předá do 14 dnů (náklady vrácení nese kupující). Prodávající vrátí přijaté platby do 14 dnů stejným způsobem; ne však dříve, než obdrží zboží nebo kupující prokáže jeho odeslání. Nárok na náhradu škody může prodávající započíst. Prodávající může odstoupit až do převzetí zboží kupujícím; v takovém případě vrátí kupní cenu bezodkladně.

Kam vrátit zboží při odstoupení
Příčná I. 307, 686 05 Uherské Hradiště, Česká republika

Přeprava a dodání zboží

Při způsobu dopravy sjednaném na zvláštní požadavek kupujícího nese kupující riziko i případné dodatečné náklady. Je-li dle smlouvy dodáváno na místo určené kupujícím, je kupující povinen zboží převzít; náklady opakovaného či jiného doručení hradí kupující, je-li nutné z důvodů na jeho straně. Při převzetí od přepravce kupující zkontroluje obal a případné závady neprodleně oznámí; při porušeném obalu může zásilku nepřevzít. Další podmínky mohou upravit dodací podmínky na webu.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti stran se řídí zejména § 1914–1925, § 2099–2117 a § 2161–2174b OZ a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li kupována věc s digitálními vlastnostmi, použijí se i pravidla pro poskytování digitálního obsahu/aktualizací. Projeví-li se vada do 1 roku, má se za to, že existovala při převzetí (pokud to neodporuje povaze věci).

Kupující může požadovat dle povahy vady zejména opravu, dodání nové věci, přiměřenou slevu nebo odstoupení; prodávající odstraní vadu v přiměřené době tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže (případně zajistí demontáž/montáž, vyžaduje-li to povaha věci). Reklamaci lze uplatnit v kterékoli provozovně, případně v sídle; prodávající vydá písemné potvrzení. Reklamace musí být vyřízena a kupující informován nejpozději do 30 dnů, není-li dohodnuto jinak; po marném uplynutí lhůty může kupující odstoupit nebo žádat slevu.

Práva z odpovědnosti za vady lze uplatnit osobně na adrese sídla, e-mailem info@naplnka.cz nebo telefonicky +420 792 208 088. Zásilky s reklamovaným zbožím lze zasílat také na níže uvedenou vratkovou adresu.

Reklamace – adresa pro zaslání
Příčná I. 307, 686 05 Uherské Hradiště, Česká republika

Formulář reklamace: PDF / Word

Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) OZ. Stížnosti spotřebitelů vyřizuje prodávající elektronicky na info@naplnka.cz; informace o vyřízení zasílá na e-mail kupujícího.

K mimosoudnímu řešení sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, adr.coi.cz/cs; platforma EU ODR: ec.europa.eu/consumers/odr. Další dohledové orgány: živnostenský úřad, ÚOOÚ.

Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování osobních údajů (plnění povinností dle čl. 13 GDPR) jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.

Zasílání obchodních sdělení a cookies

Na e-mail/telefon kupujícího můžeme zasílat obchodní sdělení ve smyslu § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb.; souhlas lze kdykoliv odvolat. Povinnosti ohledně cookies jsou plněny v samostatném dokumentu na webu.

Doručování

Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu či v objednávce.

Závěrečná ustanovení

Obsahuje-li vztah mezinárodní prvek, řídí se českým právem; tím nejsou dotčena práva spotřebitele podle čl. 6 odst. 1 nařízení Řím I. Neplatnost/neúčinnost jednotlivého ustanovení nemá vliv na platnost ostatních. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována elektronicky a není veřejně přístupná. Přílohou těchto podmínek je vzorový formulář pro odstoupení. Kontaktní údaje prodávajícího: viz identifikační blok výše.

Odeslat článek známému   Vytisknout